Tuesday, November 24, 2009

Pada suatu hari,di rumah pangsa, Joyah tengah berjalan tiba-tiba dia terjatuh dari tingkat 60..
seorang lelaki inggeris mendengar jeritan joyah di tingkat 50 lalu menyambutnya..

lelaki inggeris: sebagai balasan awak kena makan dengan saya..

joyah:$#!@$%##%#@. tak guna.

lelaki inggeris itu lepas joyah semula ke tinggat bawah.. sampai ke tingkat 40. seorang lelaki perancis menyambutnya..

Lelaki perancis: sebagai balasan awak kena makan dengan saya..

joyah: tak mahu lah..!@#$@!$@$@


lelaki perancis itu melepas semula joyah ketingkat bawah..pada tingkat 30,20 tiada sesipapun yang mahu menyambut joyah.. ini menyebabkan joyah mula berasa gelisah... sampai di tingkat 10 lelaki arab menyambutnya.

joyah: baiklah!! baiklah!! saya akan makan dengan awak.(kata joyah dengan gelisah)

lelaki arab: astaufirugallahalazim( lelaki arab berasa terkejut lalu melapaskannya kebawah)

akhirnya joyah pun meniggal di situ..

kah... kah.. kah...

No comments:

Post a Comment

SELAMAT MEMBACA

SELAMAT MEMBACA BLOG SAYA.BLOG SAYA PENUH DENGAN LAWAK